Продукты BMC Software
BMC Software поставляет решения, позволяющие IT подразделениям компаний повысить эффективность бизнеса за счет оптимизации управления технологиями и IT процессами. Ведущие в отрасли решения Business Service Management помогут предприятиям сократить расходы, уменьшить риски возникновения сбоев в работе и добиться конкурентных преимуществ посредством организации IT инфраструктуры, обеспечивающей более высокую эффективность бизнеса и гибкость бизнес процессов.
Сегодня компания BMC Software является единственным поставщиком IT решений, автоматизированных систем управления и удостоенных наград технологий BMC Atrium, позволяющих в полной мере оценить вклад IT инфраструктуры в достижение поставленных бизнес целей. Известная как поставщик корпоративных решений, реализованных на базе распределенных систем, мэйнфреймов, а также устройств для конечных пользователей, BMC также предлагает решения, ориентированные на уникальные проблемы рынка среднего бизнеса.
BMC Software была основана в 1980 году и на сегодняшний день имеет представительства в более чем 20 странах мира. Совокупный доход компании за 2009 финансовый год составил 1,83 миллиарда долларов США.
Список предлагаемых продуктов:
- BMC Atrium Orchestrator Platform
- BMC BladeLogic Client Automation (formerly Marimba)
- BMC BladeLogic Network Automation
- BMC Helix (CMDB)
- BMC Helix Discovery
- BMC Helix ITSM
- BMC IT Business Management Suite
- BMC ProactiveNet Performance Management
- BMC Remedy Asset Management
- BMC Remedy Change Management
- BMC Remedy Identity Management
- BMC Remedy Service Desk
Дополнительную информацию о компании и продуктах (на английском языке) можно посмотреть на сайте этого вендора.
Поделиться ссылкой:
- Нажмите, чтобы поделиться на Twitter (Открывается в новом окне)
- Нажмите здесь, чтобы поделиться контентом на Facebook. (Открывается в новом окне)
- Нажмите, чтобы поделиться на LinkedIn (Открывается в новом окне)
- Нажмите, чтобы поделиться в Telegram (Открывается в новом окне)
- Нажмите, чтобы поделиться в WhatsApp (Открывается в новом окне)
- Нажмите, чтобы поделиться в Skype (Открывается в новом окне)
Service Desk Software
Modern, predictive, and industry-leading ITSM across multi-cloud environments
Analyst research:
2021 Gartner ® Magic Quadrant ™ for IT Service Management Tools
White paper:
Creating an L2 Support Organization for Future-Ready IT Teams
Our service desk solutions, leading with BMC Helix ITSM, fuel your IT transformation with intelligent, people-centric user experiences that help you work smarter.
Everything you need to up-level your service desk to predictive, industry-leading service management
- Modern persona-based UX optimized across devices
- Cognitive automation capabilities that transform the agent experience
- Comprehensive and intuitive change management capabilities
- BMC Helix Multi-Cloud Broker for a secure, seamless service experience across multi-cloud environments
- Powerful, stunning reports and visualizations allowing data driven insights
- Container deployment to run in any type of public cloud
Simplify your help desk with unified ticketing, asset, knowledge, and change management
- Streamline ticketing from request to resolution
- Discover and manage hardware and software assets
- Mobilize knowledge management with intuitive search and article creation on every device
- Automate the change process with out-of-the-box workflows and mobile apps
- Scalable IT help desk that meets the needs of all organizations—small, medium, large, and MSPs
Sneak peek: See how AISM delivers agile service experiences to speed innovation.
Choose a service desk that’s right for your company
Deliver predictive ITSM across multi-cloud environments
With BMC Helix ITSM you get:
- Predictive service management through auto-classification, assignment, and routing of incidents
- Embedded multi-cloud capabilities to broker incidents, changes, and releases across cloud providers
- Integrations with tools like Jira to support a DevOps culture
- Easier upgrades through cloud-delivery model
- Intuitive self-service with BMC Helix Digital Workplace
Use IT for competitive advantage
We understand you face the same challenges as larger enterprises but with a smaller staff and tighter budget. Our solutions can help you extend your IT resources and free up your staff to focus on growing the business.
BMC Helix Remedyforce, built on Salesforce App Cloud, provides high-speed service management with minimal capital investment for mid-market and growing enterprises.
- Improve efficiencies by simplifying and automating routine tasks
- Reduce total cost of ownership by enabling users to resolve common issues on their own
- Improve satisfaction with an easy-to-use interface and mobile capabilities
- Maintain compliance as you document, record, and centralize IT tasks
- Create business value and reduce risk with better visibility into the IT environment
More than 6,500 IT organizations trust BMC’s world-class ITSM solutions
U.S. Oncology Network
The U.S. Oncology Network seamlessly delivers life-saving care with comprehensive service management
University of Kansas Health System
The University of Kansas Health System ensures critical operational support with BMC Helix
$6.8 B cocoa manufacturer supports rapid growth with cloud — based IT service management
A1 Telekom Austria Group
A1 Telekom Austria Group empowers its $5B business with cloud-enabled ITSM
При подготовке материала использовались источники:
https://www.bmc.com/it-solutions/service-desk-software.html